Βεβαιωθείτε πως έχετε εγκαταστήσει το Zoom Client for Meetings προτού δοκιμάσετε να συνδεθείτε σε μια τηλεδιάσκεψη. Αν το έχετε ήδη εγκαταστήσει και εξακολουθείτε να έχετε την ίδια συμπεριφορά, δοκιμάστε να συνδεθείτε στην υπηρεσία μας από κάποιον άλλον browser.

Αγνοήστε το εν λόγω παράθυρο. Κλείστε το και πηγαίνετε από τον browser σας στη σελίδα Τηλεδιασκέψεις και, εφόσον έχει ξεκινήσει η τηλεδιάσκεψη, πατήστε στις τρέχουσες τηλεδιασκέψεις το πράσινο κουμπί της σύνδεσης ή, εναλλακτικά, δοκιμάστε τη σύνδεσή σας στο Demo Room.

Ζητήστε από τον συντονιστή της τηλεδιάσκεψης να σας διαγράψει από τη λίστα συμμετεχόντων και μετά να σας εισάγει εκ νέου.

Εγκαταστήστε την πιο πρόσφατη έκδοση του Zoom Client application για το λειτουργικό σας σύστημα και σβήστε το αρχείο ιστορικού του browser σας για τις τελευταίες 24 ώρες (clear cache). Δοκιμάστε εκ νέου να συνδεθείτε στην τηλεδιάσκεψη.

Για να εμφανιστεί μια φωτογραφία σας στις τηλεδιασκέψεις θα χρειαστεί να δημιουργήσετε λογαριασμό κατευθείαν στη zoom, να ανεβάσετε εκεί τη φωτογραφία που επιθυμείτε και να φροντίσετε πριν συνδεθείτε σε κάποια τηλεδιάσκεψη της υπηρεσίας μας, να είστε ήδη συνδεδεμένοι από πριν στη zoom με τον λογαριασμό που φτιάξατε, ώστε να "τραβηχτεί" από εκεί η φωτογραφία σας.

Αν είστε Συντονιστής, επιβεβαιώστε ότι εισάγατε και το δικό σας email στους συμμετέχοντες. Αν είστε απλός χρήστης, βεβαιωθείτε πως έχετε συνδεθεί στην υπηρεσία μας με το e-mail στο οποίο σας έχουν προσκαλέσει. Πατήστε το βελάκι στο πάνω μέρος της σελίδας μας, δεξιά, εκεί που είναι τα αρχικά σας και δείτε στην καρτέλα που θα εμφανιστεί με ποιο e-mail είστε συνδεδεμένος. Επαληθεύστε αν αυτό είναι το ίδιο με το e-mail το οποίο αναφέρεται στην πρόσκληση συμμετοχής σε τηλεδιάσκεψη. Αν όχι, μπορείτε είτε να αποσυνδεθείτε και να συνδεθείτε με τα στοιχεία του άλλου σας λογαριασμού, είτε να ζητήσετε από τον συντονιστή που σας κάλεσε σε τηλεδιάσκεψη, να σας καλέσει στο e-mail με το οποίο είστε ήδη συνδεδεμένος.

Στην παρούσα έκδοση της υπηρεσίας, σε μια αίθουσα μπορούν να συνδεθούν ταυτόχρονα μέχρι 500 συμμετέχοντες, για μέχρι 12 ώρες.

Αν το e-mail σας ανήκει σε Ελληνικό Ακαδημαϊκό ή Ερευνητικό φορέα, θα πρέπει να κάνετε είσοδο πατώντας το μπλε κουμπί "Είσοδος μέσω Κεντρικής Υπηρεσίας Ταυτοποίησης" και να εισάγετε τα στοιχεία που σας έχει δώσει το ίδρυμά σας.

Ειδάλλως, θα πρέπει να πατήσετε το πράσινο κουμπί για "Εξωτερικούς - Μη Ακαδημαϊκούς χρήστες".

Αν είστε σίγουρος ότι δεν είστε συνδεδεμένος με κάποια άλλη συσκευή, πατήστε το μπλε κουμπί "Reset Connection Status" και δοκιμάστε εκ νέου να συνδεθείτε στην τηλεδιάσκεψη.

Για να γίνει κάποιος συντονιστής θα πρέπει να συμπληρώσει την αίτηση εκχώρησης δικαιωμάτων συντονιστή.

Όλα τα αιτήματα για Συντονιστές, δρομολογούνται απευθείας στους Συντονιστές του Οργανισμού σας, δεν τα διαχειριζόμαστε εμείς.

Αν συνδέεστε μέσω της Κεντρικής Υπηρεσίας Ταυτοποίησης (μπλε κουμπί), θα πρέπει να απευθυνθείτε στο ίδρυμα ή τον φορέα σας. Αν συνδέεστε απευθείας στην υπηρεσία μας (Εξωτερικοί - Μη Ακαδημαϊκοί χρήστες), στη σελίδα της Εισόδου, κάτω από τα πεδία για e-mail και κωδικό, υπάρχει το link "Ξέχασα τον κωδικό μου". Πατήστε τον σύνδεσμο και ακολουθήστε τα βήματα που περιγράφονται.

Θα πρέπει αρχικά να συνδεθείτε στην υπηρεσία μας και μετά να πατήσετε στο πάνω μέρος της σελίδας το κατωφερές βέλος δίπλα από τα αρχικά του ονόματός σας. Εκεί θα επιλέξετε το μπλε κουμπί «Ο λογαριασμός μου» και στη σελίδα που θα ανοίξει, να επιλέξετε "Διαχείριση email" και να προσθέσετε τη νέα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιθυμείτε ως δευτερεύουσα. Θα σας σταλεί ένας σύνδεσμος επιβεβαίωσης σε αυτό το email και, εφόσον το επιβεβαιώσετε, μπορείτε έπειτα να το ορίσετε ως βασικό και, αν επιθυμείτε, να διαγράψετε το παλαιότερο email που είχατε καταχωρήσει. 

Ναι, παρέχονται και τα δύο στους συντονιστές μιας τηλεδιάσκεψης, όπως και άλλες επιλογές (Διακοπή βιντεορροής ενός συμμετέχοντα, δημιουργία Breakout Rooms, προσθήκη συμμετέχοντα σε αίθουσα αναμονής - Waiting Room κ.α.) μέσω του Host Key. Την ώρα της δημιουργίας μιας τηλεδιάσκεψης, ο συντονιστής πρέπει να τσεκάρει την επιλογή "Host Key (Αυξημένη Διαχείριση)". Μετά, όταν η τηλεδιάσκεψη γίνει τρέχουσα, από την καρτέλα "Τηλεδιασκέψεις" επιλέγει το μπλε κουμπί "Διαχείριση" της συγκεκριμένης τηλεδιάσκεψης. Επιλέγει το κουμπί "Εμφάνιση Host Key" για να του εμφανιστεί ένας κωδικός. Θα τον αντιγράψει και, μετά, εφόσον συνδεθεί στην τηλεδιάσκεψη, θα πατήσει την επιλογή "Participants" (ή "Chat" αναλόγως της έκδοσης του client) που θα βρει στο κάτω μέρος του zoom client και στα δεξιά θα επιλέξει "Claim Host". Τέλος, θα του ανοίξει ένα παράθυρο για να επικολλήσει τον κωδικό που μόλις αντέγραψε. Με αυτόν τον τρόπο ο συντονιστής αποκτά το δικαίωμα "Αυξημένης Διαχείρισης", όπως ρητώς περιγράφεται και στους όρους χρήσης της υπηρεσίας.

Αναλυτική περιγραφή θα βρείτε στο εγχειρίδιο με τίτλο "Σύνδεση σε τηλεδιάσκεψη με το κλειδί αυξημένης διαχείρισης – Host Key"

Το αρχείο καταγραφής αποθηκεύεται by default στις παρακάτω θέσεις:

Σε H/Y Microsoft, στη θέση:  C:\Users\"User Name"\Documents\Zoom
Σε Mac, στη θέση: /Users/"User Name"/Documents/Zoom

Δυστυχώς, δεν παρέχεται αυτή η δυνατότητα από την υπηρεσία μας.

Στο τέλος της λίστας θα βρείτε την επιλογή "Άλλο". Θα την επιλέξετε και θα εμφανιστεί ένα πλαίσιο κειμένου για να εισάγετε τον Οργανισμό ή/και το τμήμα σας.

Αν έχετε κάποιον ακαδημαϊκό λογαριασμό, μπορείτε προαιρετικά να τον δημιουργήσετε ξανά πατώντας το κουμπί Είσοδος και μετά το μπλε κουμπί για Είσοδο μέσω κεντρικής υπηρεσίας ταυτοποίησης. Σε κάθε περίπτωση όμως, δε χρειάζεται να κάνετε κάτι. Την επόμενη φορά που ένας συντονιστής θα σας καλέσει σε μια τηλεδιάσκεψη, θα δημιουργηθεί ξανά ένας λογαριασμός με τα στοιχεία σας και θα ειδοποιηθείτε σχετικά.

Αν διατηρείτε ιδρυματικό λογαριασμό στην υπηρεσία μας, με e-mail δηλαδή το οποίο "περνάει" από την Κεντρική Υπηρεσία Ταυτοποίησης, μπορείτε από την καρτέλα διαχείρισης του ιδρυματικού σας λογαριασμού να προσθέσετε το άλλο σας e-mail καθώς και να καθορίσετε ποιο θα είναι το βασικό e-mail, αυτό στο οποίο θα καταλήγουν όλες οι προσκλήσεις.

Παρακαλώ ελέγξτε στη σελίδα: https://status.zoom.us/ αν όλες οι κατηγορίες είναι σε κατάσταση Operational.

Αν υπάρχουν κατηγορίες που αναφέρουν κάτι άλλο, όπως π.χ. Degraded Performance, δυστυχώς η Zoom αδυνατεί προσωρινά να μας δώσει στατιστικά στοιχεία και αναφορές χρήσης.

Αν είστε χρήστης, στο email πρόσκλησης σε τηλεδιάσκεψη που έχετε λάβει, θα βρείτε τα στοιχεία (όνομα, email, τηλέφωνο) του συντονιστή που σας κάλεσε. Με αυτόν πρέπει να επικοινωνήσετε για να σας βοηθήσει, αναφέροντάς του με όσες πιο πολλές λεπτομέρειες μπορείτε, το πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζετε. Σε περίπτωση που είστε συντονιστής, μπορείτε να υποβάλλετε το ερώτημά σας ηλεκτρονικά, μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπο της υπηρεσίας.