Πατάω το κουμπί σύνδεσης αλλά αντί να ανοίξει το παράθυρο της εφαρμογής και να συνδεθώ στην τηλεδιάσκεψη, με παραπέμπει σε μια σελίδα να κατεβάσω κάποιον installer...

Βεβαιωθείτε πως έχετε εγκαταστήσει το Zoom Client for Meetings προτού δοκιμάσετε να συνδεθείτε σε μια τηλεδιάσκεψη. Αν το έχετε ήδη εγκαταστήσει και εξακολουθείτε να έχετε την ίδια συμπεριφορά, δοκιμάστε να συνδεθείτε στην υπηρεσία μας από κάποιον άλλον browser.

Μετά την εγκατάσταση του zoom client, έχει ανοίξει ένα παράθυρο που μου ζητάει κάποια στοιχεία σύνδεσης. Τι πρέπει να βάλω;

Αγνοήστε το εν λόγω παράθυρο. Κλείστε το και πηγαίνετε από τον browser σας στη σελίδα Τηλεδιασκέψεις και, εφόσον έχει ξεκινήσει η τηλεδιάσκεψη, πατήστε στις τρέχουσες τηλεδιασκέψεις το πράσινο κουμπί της σύνδεσης ή, εναλλακτικά, δοκιμάστε τη σύνδεσή σας στο Demo Room.

Δεν μπορώ να συνδεθώ! Πατάω το κουμπί σύνδεσης αλλά, αντί να συνδεθώ στην τηλεδιάσκεψη, ανοίγει μόνο ένα παράθυρο που δείχνει ποιοι είναι συνδεδεμένοι!

Ζητήστε από τον συντονιστή να σας διαγράψει από τη λίστα συμμετεχόντων της τηλεδιάσκεψης και μετά να σας εισάγει εκ νέου.

Πατάω το κουμπί "Σύνδεση" σε τηλεδιάσκεψη όπου έχω προσκληθεί και στο νέο tab που μου ανοίγει, ο browser δε με προτρέπει να ενεργοποιήσω τον Zoom Client ή μου βγάζει άλλο μήνυμα λάθους, ενώ στο παρελθόν έχω συνδεθεί κανονικά σε προηγούμενες τηλεδιασκέψεις.

Εγκαταστήστε την πιο πρόσφατη έκδοση του Zoom Client application για το λειτουργικό σας σύστημα και σβήστε το αρχείο ιστορικού του browser σας για τις τελευταίες 24 ώρες (clear cache). Δοκιμάστε εκ νέου να συνδεθείτε στην τηλεδιάσκεψη.

Έχω τώρα τηλεδιάσκεψη, αλλά δεν τη βλέπω στις τρέχουσες τηλεδιασκέψεις!

Αν είστε Συντονιστής, επιβεβαιώστε ότι εισάγατε και το δικό σας email σους συμμετέχοντες. Αν είστε απλός χρήστης, βεβαιωθείτε πως έχετε συνδεθεί στην υπηρεσία μας με το e-mail στο οποίο σας έχουν προσκαλέσει. Πατήστε το βελάκι στο πάνω μέρος της σελίδας μας, δεξιά, εκεί που είναι τα αρχικά σας και δείτε στην καρτέλα που θα εμφανιστεί με ποιο e-mail είστε συνδεδεμένος. Επαληθεύστε αν αυτό είναι το ίδιο με το e-mail το οποίο αναφέρεται στην πρόσκληση συμμετοχής σε τηλεδιάσκεψη. Αν όχι, μπορείτε είτε να αποσυνδεθείτε και να συνδεθείτε με τα στοιχεία του άλλου σας λογαριασμού, είτε να ζητήσετε από τον συντονιστή που σας κάλεσε σε τηλεδιάσκεψη, να σας καλέσει στο e-mail με το οποίο είστε ήδη συνδεδεμένος.

Μέχρι πόσοι συμμετέχοντες και για πόση ώρα μπορούν να χρησιμοποιούν μια άιθουσα τηλεδιάσκεψης;

Στην παρούσα έκδοση της υπηρεσίας, σε μια αίθουσα μπορούν να συνδεθούν ταυτόχρονα μέχρι 500 συμμετέχοντες, για μέχρι 12 ώρες.

Δεν μπορώ να συνδεθώ στη σελίδα σας. Βάζω σωστά το e-mail και τον κωδικό μου, αλλά μου βγάζει σφάλμα πως δεν υπάρχει χρήστης με αυτό το e-mail.

Αν το e-mail σας ανήκει σε Ελληνικό Ακαδημαϊκό ή Ερευνητικό φορέα, θα πρέπει να κάνετε είσοδο πατώντας το μπλε κουμπί "Είσοδος μέσω Κεντρικής Υπηρεσίας Ταυτοποίησης".

Προσπαθώ να συνδεθώ σε μια τηλεδιάσκεψη, αλλά μου εμφανίζει ένα μήνυμα ότι είμαι ήδη συνδεδεμένος, χωρίς όμως να είμαι στην πραγματικότητα και έτσι δε με αφήνει να συνδεθώ!

Αν είστε σίγουρος ότι δεν είστε συνδεδεμένος με κάποια άλλη συσκευή, πατήστε το μπλε κουμπί "Reset Connection Status" και δοκιμάστε εκ νέου να συνδεθείτε στην τηλεδιάσκεψη.

Έχω κάνει αίτημα αλλαγής ρόλου για να γίνω Συντονιστής, αλλά δεν έχω κάποια ενημέρωση σχετικά.

Όλα τα αιτήματα για Συντονιστές, δρομολογούνται απευθείας στους Συντονιστές του Οργανισμού σας, δεν τα διαχειριζόμαστε εμείς.

Δεν έχω λάβει e-mail με κωδικό εισόδου - Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου και δεν μπορώ να συνδεθώ!

Αν συνδέεστε μέσω της Κεντρικής Υπηρεσίας Ταυτοποίησης (μπλε κουμπί), θα πρέπει να απευθυνθείτε στο ίδρυμα ή τον φορέα σας. Αν συνδέεστε απευθείας στην υπηρεσία μας (Εξωτερικοί - Μη Ακαδημαϊκοί χρήστες), στη σελίδα της Εισόδου, κάτω από τα πεδία για e-mail και κωδικό, υπάρχει το link "Ξέχασα τον κωδικό μου". Πατήστε εκεί και ακολουθήστε τα βήματα που περιγράφονται.

Παρέχεται η δυνατότητα καταγραφής ή/και ο κεντρικός έλεγχος μικροφώνων (mute) σε μια τηλεδιάσκεψη;

Στην παρούσα έκδοση της υπηρεσίας, δεν παρέχεται η δυνατότητα καταγραφής (recording). Παρέχεται όμως ο κεντρικός έλεγχος μικροφώνων (mute) στους συντονιστές μιας τηλεδιάσκεψης, όπως και άλλες επιλογές (Διακοπή βιντεορροής ενός συμμετέχοντα, Breakout Rooms, προσθήκη συμμετέχοντα σε αίθουσα αναμονής - Waiting Room κ.α.) μέσω του Host Key. Την ώρα της δημιουργίας μιας τηλεδιάσκεψης, ο συντονιστής τσεκάρει την επιλογή "Host Key (Αυξημένη Διαχείριση)" που θα βρει ακριβώς κάτω από τον τίτλο της τηλεδιάσκεψης. Μετά, όταν η τηλεδιάσκεψη γίνει τρέχουσα, από την καρτέλα "Τηλεδιασκέψεις" επιλέγει το μπλε κουμπί "Διαχείριση" της συγκεκριμένης τηλεδιάσκεψης. Επιλέγει το κουμπί "Εμφάνιση Host Key" για να του εμφανιστεί ένας κωδικός. Θα τον αντιγράψει και, μετά, εφόσον συνδεθεί στην τηλεδιάσκεψη, θα πατήσει την επιλογή "Participants" (ή "Chat" αναλόγως της έκδοσης του client) που θα βρει στο κάτω μέρος του zoom client και στα δεξιά θα επιλέξει "Claim Host". Τέλος, θα του ανοίξει ένα παράθυρο για να επικολλήσει τον κωδικό που μόλις αντέγραψε. Με αυτόν τον τρόπο ο συντονιστής αποκτά το δικαίωμα "Αυξημένης Διαχείρισης". Αναλυτική περιγραφή θα βρείτε στο εγχειρίδιο με τίτλο "Οδηγίες δημιουργίας και διαχείρισης τηλεδιάσκεψης με το κλειδί αυξημένης διαχείρισης – Host Key"

Προσπαθώ να ενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου, αλλά δε βρίσκω τον Οργανισμό ή/και το Τμήμα μου!

Στο τέλος της λίστας θα βρείτε την επιλογή "Άλλο". Θα την επιλέξετε και θα εμφανιστεί ένα πλαίσιο κειμένου για να εισάγετε τον Οργανισμό ή/και το τμήμα σας.

Ενημερώθηκα με e-mail πως βάσει του Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR) ο λογαριασμός που διατηρούσα στην υπηρεσία σας, ανωνυμοποιήθηκε μετά την πάροδο 15 μηνών από την τελευταία συμμετοχή μου σε τηλεδιάσκεψη και δεν είναι πλέον ενεργός. Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω για να ενεργοποιηθεί πάλι ο λογαριασμός μου;

Δε χρειάζεται να κάνετε κάτι. Την επόμενη φορά που ένας συντονιστής θα σας καλέσει σε μια τηλεδιάσκεψη, θα δημιουργηθεί ξανά ένας λογαριασμός με τα στοιχεία σας και θα ειδοποιηθείτε σχετικά.

Έχω δύο λογαριασμούς στην υπηρεσία σας με δύο διαφορετικά e-mail. Μπορώ να συγχωνεύσω τους δύο λογαρισμούς;

Αν διατηρείτε ιδρυματικό λογαριασμό στην υπηρεσία μας, με e-mail δηλαδή το οποίο "περνάει" από την Κεντρική Υπηρεσία Ταυτοποίησης, μπορείτε από την καρτέλα διαχείρισης του ιδρυματικού σας λογαριασμού να προσθέσετε το άλλο σας e-mail καθώς και να καθορίσετε ποιο θα είναι το βασικό e-mail, αυτό στο οποίο θα καταλήγουν όλες οι προσκλήσεις.

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι διαφορετικό από τα παραπάνω. Με ποιον μπορώ να μιλήσω;

Αν είστε χρήστης, στο email πρόσκλησης σε τηλεδιάσκεψη που έχετε λάβει, θα βρείτε τα στοιχεία (όνομα, email, τηλέφωνο) του συντονιστή που σας κάλεσε. Με αυτόν πρέπει να επικοινωνήσετε για να σας βοηθήσει, αναφέροντάς του με όσες πιο πολλές λεπτομέρειες μπορείτε, το πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζετε. Σε περίπτωση που είστε συντονιστής, μπορείτε να υποβάλλετε το ερώτημά σας ηλεκτρονικά, μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπο της υπηρεσίας.